implant çeşitleri
bakırköy vidalı diş doktoru
Bakırköy İmplant
27 Aralık 2016
bahçelievler diş implantı merkezi doktoru

Bahçelievler İmplant Diş Merkezi

Belki sizin belki de etrafınızdaki bazı kişilerin başına diş ya da diş eti rahatsızlıkları gelmiştir. Bahçelievler implant tedavisi yeri diş doktoru hastane tavsiyesi zaman zaman ağrılarla ilk belirtilerini veren bu rahatsızlıklar, çözüm bulunamaması halinde birçok sorunu beraberinde getirmektedir. Bu rahatsızlıkların başlıca nedenlerine bakacak olursak karşımıza ilk olarak gerekli bakımların yapılmaması yani ihmaller gelmektedir. Gün içerisinde yediğimiz yiyecekler, içtiğimiz içecekler, sigara kullanımı ya da bunun gibi fonksiyonları ağız ve dişler yardımıyla sağlamaktayız. Yaşamsal faaliyetler için tükettiğimiz besinlerde, ağız içerisinde birçok besin artığı kalmaktadır. Bu besin artıkları dişlerin arasına sıkışıp kalırken, temizlenmemesi halinde öncelikle kişilerde yoğun bir ağız kokusuna beraberinde de plak oluşumlarına neden olmaktadır. Plak oluşumuyla beraber dişlerinizde görünüş bozuklukları olurken bu plaklar giderilmezse devamında diş çürükler ile karşılaşmış olursunuz. Son olarak da bu çürükler ağrılar meydana getirir ve çürüyen dişinizin çekilmesi gerekecektir.

Kişilerin yaşadığı diş eksilmesi problemlerine yönelik hizmet veren Bahçelievler implant merkezleri doktor noktaları, kişilere kalıcı çözümler sunmayı amaçlamaktadır. Yıllardan beri diş eksilmelerinde başvurulan klasik protez yöntemlerinin dışında bu sağlık kuruluşunda implant hizmeti verilmektedir. İmplant diş adı verilen tedavi halk arasında yapay diş kökü tedavisi olarak da bilinmektedir. Bu tedavi yapılırken öncelikle iyi bir diş hekimi ve tam steril bir ortam gerekmektedir. Bu iki etken sağlandığı taktirde tedaviden verim alınma ihtimali çok yüksektir. 2 aşamalı bir şekilde ilerleyen bu tedavide ilk aşama tespit, muayene ve implantların yerleştirilmesiyle başlar. Kişiler diş eksilmesi ve diş estetiğinin kaybolması gibi şikayetlerden başvurduklarında hastalardan önce tespitler için bazı testler yapılacaktır. Öncelikli olarak ağız ve çene yapısının bir ultrason grafiği çekilir. Bunun amacı hastanın çene kemiğinin yapısını görmektir. Çünkü bu tedavi uygulanmaya başlarken hastanın çene kemiğine implant adı verilen vidalar yerleştirilecektir. Bu vidaların belirli bir boyutu olmasından dolayı, hastalardaki çene kemiğinin yapısının vidaların boyutunu kaldırabilecek boyutta olması gerekmektedir. Burada herhangi bir sorun çıkmazsa tedavinin ilk aşamasına geçilir ve hastanın çene kemiğine vidalar yerleştirilir. Eğer çene kemiği yeterli boyutta değilse de bazı operasyonlarla beraber, çene kemiği uygun koşullara getirilebilmektedir. Çene kemiğine yerleştirilen vidalar, yaklaşık olarak 3 hafta kadar kemikleşme sürecine sokulur. Bu süreç boyunca hastaya herhangi bir uygulama yapılmaz ve tedavinin ikinci aşaması için beklenir. Bahçelievler implant diş hizmetlerinden birisi de bu bekleme süresinde karşınıza çıkacaktır. Eğer dilerseniz bu bekleme süresinde doktorlarınız tarafından sizlere geçici protez dişler takılabilmektedir. İkinci aşamada ise hastaların geçici protezleri sökülür ve yerine ömür boyu kullanabilecekleri yeni dişleri takılır. Bu dişler çene kemiğine yerleştirilen implantlara tutturularak sağlamlığı da artırılır. Ayrıca yeni dişleriniz hem görünüş hem de işlev bakımından ana dişlerinizden herhangi bir farkı olmamaktadır.

İmplant tedavisinde şu ana kadar yapılan tedavilerdeki başarı oranı neredeyse yüzde yüze yakındır. Tedavinin gidişatını olumlu olarak sonuçlandırmak istiyorsanız öncelikle doktor tavsiyelerine uymanız ve ağız, diş bakımlarınızı yapmayı ihmal etmemelisiniz. Biliniyor ki diş eksilmelerinin olduğu bölgelerde çene kemiğinde erimeler meydana gelir ve diğer dişlerde çapraşıklık sorunu olabilir. Yapay diş kökü adı verilen bu tedaviyle beraber hem diş eksikliklerine son verilir hem de kemik erimelerinin önüne geçilmiş olur. İstanbul’ un merkez noktalarından birinde yer alan Bahçelievler implant merkezi, sizlere en uygun fiyat seçeneklerini sunmakla kalmıyor, sizlerin ödemelerini taksitli bir şekilde yapmasına da olanak sağlıyor. Ayrıca tedavi yapılırken uygulanan cerrahi operasyonlarda ihtiyacınız olan tam steril ortamı burada tam anlamıyla karşınızda bulabilirsiniz. Tedavinin ardından da gülüşleriniz hiç olmadığı kadar çok ve de anlamlı olacaktır.

Bir önceki yazımız olan Avcılar İmplant başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.