bakırköy vidalı diş doktoru
Bayrampaşa İmplant
27 Aralık 2016
başakşehir-implant-diş-yapan-doktor

Başakşehir İmplant Diş merkezi 7/24 Açığız.

Ülke olarak kalabalık bir nüfusa sahibiz. Başakşehir diş implant yapan hekimin hastane yerleri tavsiyesi böyle olunca günlük hayattaki kargaşalar da oldukça artmaktadır. Bunun en basit örneği ise araçlarımızla yaptığımız seyahatler sırasında başımıza gelen trafik ve trafik kazalarıdır. Bunun gibi kazalar öncelikle can daha sonra da mal güvenliğimize zarar vermektedir. Trafik kazaları sonucu insanlar başlarını çeşitli yerlere çarpıp hasar alabilirler ve bazı sonuçlarda ömür boyu devam eder. Bunun en küçük örneklerinden birisi diş dizisindeki sayılarda azalmalar yani diş kayıplarıdır. Ne sebepten olursa olsun diş kayıpları insanların önce görünüşlerini daha sonra da sağlıklarını olumsuz yönde etkilemektedir. Eksilen dişlerin bulunduğu dizide dişler çarpıklaşıp sonuçlar daha da ağır noktalara gelebilir.

Gerek aynanın karşısına geçtiğinizde gerekse sosyal ortamınızda bu dişler büyük sorunlar çıkarmaktadır. Sizi psikolojik olarak da etkileyecek olan bu durum, aslında kalıcı değildir. Çünkü bu durumu gidermek adına tıp dünyasında büyük çalışmalar yapılmakta ve bunun sonucunda yeni tedavi yöntemleri geliştirilmektedir. Bu tedavilerle beraberde kişilerin dişlerindeki azalmalar giderilir, bu durumun olas etkileri de ortadan kaldırılmış olur. Bu yönde ortaya konulan tedavi yöntemlerinin en eskisi klasik diş protezleridir. Ama insanların bu tedaviye olan güvenlerinin azalmaları başka tedavileri de ortaya çıkarmıştır. En etkili ve görsel tedavi yöntemi olan implant tedavisi, insanların yöneldiği diğer bir tedavi yöntemidir. Bu tedavinin başarı oranı neredeyse yüzde yüzdür ve uzun süreli yani ömürlük bir tedavidir. Halk arasında bilinen adıyla vidalı diş tedavisidir. Yapay diş kökü olarak da bilinen bu tedavide öncelikle kemik gelişimini tamamlamış kişiler bu hizmetten yararlanabilmektedir. Diş gelişimini tamamlamış ve de bu tedavi için uygun şartlara sahip kişiler doğrudan bu tedaviyi uygulayabilir. Başakşehir implant merkezinde, tam steril bir ortamda yapılabilen bu tedavi yöntemi, İstanbul’ un kalabalık nüfusuna hizmetlerine devam etmektedir.

Tedavi iki aşamalı olarak meydana gelmektedir. Birinci aşamada sizlere bazı testler uygulanacaktır. Bu testlerin amacı çene kemiğinizi incelemektir. Çünkü diş kökleri çene kemiğinize tutunur ve sağlamlaşır. Eksilen dişleriniz için takılacak olan vidalar da normal diş kökleriniz gibi çene kemiğinize yerleştirileceğinden dolayı bu testlerde olumlu bir sonuç elde etmeniz gerekmektedir. Eğer çene kemiğiniz vidalı dişleri taşıyabilecek boyutlarda ise tedaviye en kısa sürede başlanabilecektir. Tedavinin bu ilk aşamasında damaklarınızdan çene kemiğine ulaşılır ve orada implantların yerleştirileceği ortam hazırlanır. Bu ortam belirli bir genişlikte olur. İmplantlar yerleştirilir ve damağınıza bir ya da iki adet dikiş atılarak tedavi sonlandırılır. İlk aşamanın bitiminden itibaren bekleme süresine geçilir bunun amacı implantların kemikleşmesini sağlamaktır. Kemikleşen vidalar sağlam olacağından dolayı hastaların memnuniyeti de artacaktır. Etken madden olarak implantlarda titanyum kullanılmaktadır ve dişlerin bulunduğu konumlara göre bir ya da birden fazla dişinizde implant tedavisinden yararlanabilirsiniz.

Başakşehir implant diş merkezinde yapılan bu implant uygulamasının ikinci aşamasına gelene kadar yaklaşık olarak 1 ay beklenir ve bu sürenin sonunda hastanın kalıcı dişleri yerleştirilir. Tedavinin ilk gününde hastalarda küçük şiddetli ağrılar olabilir ve bu ağrılar küçük dozda ilaçlarla giderilebilir. Tedavi süresi boyunca doktorunuzun tavsiyelerine uymanız ve gerekli bakımları dişlerinize yapmanız tedavinizi olumlu yönde etkileyecektir. Başakşehir implant merkezine başvurarak hem tam steril ortamlarda yapılan tedavilerden faydalanabilir hem de ödemelerde sizlere kolaylık sunulabilir. Firma, sizlere en uygun fiyatlarla tedaviyi uygular ve de taksitlendirilmiş ödeme seçeneğiyle sizlerin maddi yönde zorlanmamanız ve sağlığınıza daha çabuk kavuşmanız için elinden geleni yapar. Tedavinin sonunda sahip olduğunuz yeni dişleriniz diğer dişlerinizden farklı olmayacak ve gülüşleriniz hiç olmadığı kadar etkileyici olacak.

Bir önceki yazımız olan Bakırköy İmplant başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.