beşiktaş vidalı diş yapan hekim
Beşiktaş İmplant
27 Aralık 2016
beyoğlu diş implantı yapan hekimler
Beyoğlu İmplant
beylikdüzünde diş implantı doktoru

Beylikdüzü İmplant Merkezi

Çeşitli nedenlerden dolayı yaşanan diş kayıplarından dolayı insanların diş sağlığı ve de diş estetiğinde bozulmalar meydana gelmektedir. Beylikdüzü implant diş yapan özel veya devlet klinik doktoru hastanesi yeri tavsiyesi adına birçok tedavi yöntemi geliştiren vidalı diş uzmanları, bizlerin yaşam kalitesinin artması ve de sorunların ortadan kalkması adına var güçleriyle çalışmakta ve mevcutta olan tedavileri bile her geçen gün geliştirmektedirler. Diş eksiklikleri kişiler için sadece görsel bir durum değildir. Azalan dişler estetiği bozarken bunun beraberinde diğer dişlerinde sıralanmalarını olumsuz yönde etkilemektedir. Azalan bölgeye doğru çapraşıklaşmaya başlayan dişler, beraberinde daha büyük sorunları getirir ve dişlerdeki azalmalar daha çok sayıda olmaya başlar. Diş azalmalarına yönelik geliştirilen tedavi yöntemlerinden şuan en çok talep göreni ve başarı yüzdesinin en fazla olanı implant tedavisidir. Bu tedavi halk arasında çokça bilinmektedir ve bilinen isimleri yapay diş kökü ya da vidalı diştir. Vidalı diş denmesinin nedeni ise bu tedavide hastanın çene kemiğine yerleştirilen vidalardır. Bu vidaların ismi implanttır ve tedavinin ismi de buradan gelmektedir. Başarı oranı kalıtsal hastalık sonucu olumsuz biten kişiler hariç neredeyse yüzde yüz gibi bir rakama ulaşmaktadır.

İstanbul Beylikdüzü implant diş merkezinde başarılı bir şekilde yürütülen bu tedavi yöntemi, kişilerin başvuruları üzerine tüm incelemelerin yapılmasıyla beraber en kısa sürede tedaviye başlanır. Tedavi iki aşamalı olarak gerçekleşir ve yaklaşık olarak tedavi süresi 3 ya da 4 aydır. Tedavinin ilk aşamasında hastalara bazı testler yapılır ve bu testlerin amacı kişilerin çene yapısında bulunan kemiklerin boyutunun öğrenilmesidir. Çene boyutlarının fark edilmesiyle beraber eğer implantları kaldıracak boyutta bir çene kemiği hastada mevcut ise tedaviye hemen başlanır. Eğer değilse de hastanın çene kemiğinin uygun koşullara getirilmesi için cerrahi operasyonlara başvurulur.

Beylükdüzü implant ile tedavinin ilk aşamasına gelindiğinde öncelikle küçük bir cerrahi operasyon geçirmeniz gerekmektedir. Bu operasyonda size narkoz verilir ve herhangi bir ağrı ya da acı hissetmezsiniz. Narkozun verilmesiyle beraber diş eksilmesinin olduğu bölgeden çene kemiğine ulaşılır ve buraya vidaların yerleştirilmesi için uygun koşullar sağlanır. Vidaların buraya yerleştirilmesinin ardından hastanın damağına bir ya da iki adet dikiş atılarak tedavinin ilk aşamasının sonuna gelinir. Bu aşamanın atlatılmasının ardından kişilerin beklemeleri gerekmektedir. Bunun nedeni ise çene kemiğine yerleştirilen implantların kemikleşme süresine ihtiyaç duymalarıdır. Yaşa ve vücut yapısına göre farklı sürelerde meydana gelen kemikleşme sürelerinin ardından ikinci aşamaya gelinir. Hastalar dilerse ikinci aşamaya gelene kadar doktorları tarafından onlara geçici dişler takılır ve son aşamaya gelindiğinde bu dişler sökülerek hastanın ömür boyu kullanacağı kalıcı dişleri takılır ve böylece tedavi sonlandırılmış olur. Başarılı bir tedavi isteyen hastaların öncelikle tedavinin yapılacağı kurumu iyi seçmeleri gerekmektedir. Çünkü tedavinin en önemi notkası doktorlardır. El işçiliğini göstererek tedaviyi yapan doktorların küçük hataları beraberinde büyük sonuçları doğurabilmektedir.

Beylikdüzü implant diş noktalarına başvurmanızın ardından tüm detayları birinci ağızdan doktorlara sorarak öğrenebilirsiniz. Aklınızdaki soru işaretlerine cevap alırken size gösterilen bazı örnek tedavilerle beraber içinizin rahatlayacağını ümit ediyoruz. Cerrahi operasyonlarla beraber tedavinin yapılacak olması sizleri korkutmamalı. Çünkü tedavi süresindeherhangi bir acı hissetmeyeceksiniz. Sadece tedavinin başladığı ve implantların çene kemiğinize yerleştirildiği gün, küçük bir ağrı yaşayabilirsiniz. Bu ağrı sizi rahatsız edecek boyutta değildir ama isterseniz doktorunuzun önereceği küçük dozdaki ilaçlarla bu ağrıların önüne geçebilirsiniz. En uygun fiyatları da size sunacak olan bu sağlık merkezinde, eski sağlığınıza kavuşmanız hiç zor olmayacak ve tedavinin sonlanmasıyla beraber hem gülüşlerinizdeki hem de yaşam kalitenizdeki artışı gözlemleyeceksiniz.

Bir önceki yazımız olan Beşiktaş İmplant başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.