beylikdüzünde diş implantı doktoru
Beylikdüzü İmplant
27 Aralık 2016
çatalca vidalı diş yapan doktorlar
Çatalca İmplant
beyoğlu diş implantı yapan hekimler

Beyoğlu İmplant Diş Doktoru – (0212) 288 2324

Çevresel ya da genetik bazı nedenlerden dolayı insanoğlu diş kayıpları yaşayabilmektedir. Beyoğlu hastanesi implant diş yapan doktor tavsiye yerleri en bilinen ve keskin örneklerinden birisi olmaktadır. Ağız ve diş sağlığı için gereken önlemlerin alınmaması ve bakımların yapılmamasıyla beraber dişlerimizin arasında besin artıkları temizlenmedikleri için birikmektedir. Bu besin artıkları biriktikçe dişlerde diş taşı oluşturmakta ve devamında da plak oluşumuna yol açmaktadır. Bu iki neden ise diş çürümelerinin birincil nedenleri arasında yer almaktadır. Hastalarda diş çürüklerinin olmasından sonra şiddeti fazla olacak düzeyde ağrılar görülür ve diş hekimine başvurulmasının ardından hastanın bu dişi çekilir. Çekilen bu dişlerle beraber diş dizimizdeki sorunlar tamamen ortadan kalkmayacak ve farklı sonuçlar da meydana gelecektir. Bunlardan birincisi çene kemiğinde oluşacak olan erimelerdir. Tüm bunların ardından yaşayacağımız büyük problemlerden birisi de diş estetiğimin kaybedilmesidir. Konuşurken ya da gülerken meydana çıkan bu azalan dişler, bizleri olumsuz yönde etkileyecek ve psikolojik olarak sarsacaktır. Bu denli bir sorunun ortadan kaldırılması adına diş hekimleri birçok tedavi yöntemi geliştirmekte ve hastalarına faydalı olmak adına çalışmaktadırlar. Bu tedaviler klasik diş protezleriyle başlamış ve bu yöntemin her gün geliştirilmesiyle farklı boyutlarda karşımıza çıkmıştır. En güncel ve adeta bir devrim olarak kabul edilen tedavi yöntemi implant tedavisidir.

İstanbul Beyoğlu implant merkezi doktoru büyük bir özveriyle yapılmakta olan bu tedavi yöntemi, ülkemizde çok farklı noktalarda da başarıyla uygulanabilmektedir. Bu tedavi yöntemine tıp dünyasında yapay diş kökü tedavisi, halk arasında da vidalı diş adı verilmektedir. Tedavinin başlanılıp sonlandırılması yaklaşık olarak 3 ya da 4 ay sürmektedir. Tedavi süresinin uzun süreli olması ise sizlerin gözünü korkutmasın çünkü tedavi sonucunda yaşam kalitenizdeki artış bu uzun ve zorlu tedavi sürecini size unutturacaktır. 2 aşamalı olarak gerçekleştirilen bu tedavi yönteminde, çene kemiğinizde herhangi bir sorun olmaması halinde en kısa sürede tedaviye başlanacaktır. Tedaviyi her yaştan insan yaptırabilir ama bu kişilerin öncelikle kemik gelişimlerini sağlamış olmaları gerekmektedir. Birinci aşamaya başlanırken hastalara küçük bir cerrahi operasyon uygulanacaktır. Bu operasyonda hastanın çene kemiği açılacak ve bu açılan bölgelere implant adı verilen vidalar yerleştirilecektir. Bu vidaların çene kemiğinde bulunmasının amacı ise dişlerinizi tutacak bir yapay diş kökü olmasıdır. Bu olayın tamamlanmasının ardından bekleme süresine geçilir. Bekleme süresinde ise yerleştirilen vidaların kemikleşmesi sağlanmak istenir. Beyoğlu implant diş doktoru noktasında ilk aşamanın ardından sizlere bazı tavsiyeler verilecektir ve bu tavsiyelere harfiyen uymanız gerekmektedir. Çünkü doktor tavsiyeleri bu uygulamanın başarısını etkileyen faktörlerden birisidir.

İkinci aşamaya geçilmesi için yaklaşık olarak 2 aylık bir sürenin geçmesi gerekmektedir. Geçen bu sürenin ardından sağlık kuruluşuna gidersiniz ve tedavinin sonlandırılması için beklemeyebaşlarsınız. Tedavinin sonlandırılması size ömürlük dişlerinizin takılmasıyla meydana gelecektir. Bu dişler protez olup sağlam bir yapıya sahiptir. Su ya da besin tüketimiyle beraber sararıp aşınmayacak yapıda olan dişleriniz diğer dişlerinizden gerek fonksiyon gerekse görünüş bakımından farksızdır. Çünkü tedavi sonrasında size uygulanacak olan dişlerin rengi diğer dişlerinize uygun tonda belirenmektedir.

Tüm evrelerin başarılı bir şekilde geçilmesinin ardından aynanın karşısına geçip gülümsediğiniz de kaybettiği öz güveni geri kazanmış ve iyi bir görünüme sahip olan kişiyi göreceksiniz. Zorlu tedavi süreci boyunca tüm tavsiyeleri size sunan doktorlarınızın yanı sıra ödemelerde kolaylık yaşamanız için de firmalar size en uygun fiyatları sunacaktır. Sizin yapmanız gereken ise tedaviye karar verip doktor tavsiyelerine uyduktan sonra tedaviyi sonlandırmaktır. Tedavinin sonlanmasının ardından da sağlıklı gülüşler eşliğinde gününüze kaldığınız yerden devam edecesiniz.

Bir önceki yazımız olan Beylikdüzü İmplant başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.