esenyurt implant diş
Ucuz Protez Diş
eyüp implant diş 0212 288 2324

Eyüp İmplant & Diş Sağlığı Merkezi

Belirli nedenlerden dolayı diş kayıpları yaşamış ve bunun sonucunda diş estetiğinizi kaybetmiş olabilirsiniz. Eyüp diş implant yapan hekimin hastane yerleri tavsiye durumunda hem görünüş hem de ruhsal açıdan sarsıldığınızı ifade edebiliriz. Çünkü eksilen dişlerinizin başkaları tarafından farkedileceği korkusu sizleri sosyal hayattan uzaklaştıracak ve aynanın karşısındaki size tahammülünüzü azaltacaktır. Böyle bir durumla karşılaşmak her insan için çok kötü bir tecrübedir ve kesinlikle tıbbi açıdan yardım almanız gerekmektedir. Eğer diş eksilmeleri sorunu yaşıyorsanız diş hekimlerinin mucizevi buluşlarından implantı uygulayan ve yüzde yüze yaklaşan bir başarı sağlayan Eyüp İmplant diş merkezine başvurmanız sizin için faydalı olacaktır. Bu sağlık kuruluşuna başvurduğunun andan itibaren diş eksilmelerinizle ilgili bir araştırma yapılır ve nedenleri saptanmaya çalışılır. Bunun ardından da size en uygun yöntem belirlenip size sunulur. Bu yöntem sağlık kuruluşunun öncülüğünü üstlendiği implant yani yapay diş kökü tedavisidir.

Uzman hekimlerce uygulanan yapay diş kökü tedavisinde, aranan birincil şart hastaların çene kemiklerinin sağlıklı bir yapıya sahip olmasıdır. Çünkü tedavide öncelikli olarak hastaların çene kemiklerine implant adı verilen vidalar yerleştirilmektedir. Belirli bir boyuta sahip olan bu vidaları, çene kemiğinin karşılayacak boyutta olması gerekmektedir. Bu koşul sağlanıyorsa tedaviye hemen başlanacaktır. İki aşamalı tedavinin ilk kısmında sizlere küçük bir cerrahi operasyon uygulanacaktır. Bu operasyonda çene kemiğinize implantların sığabileceği kadar bir boşluk oluşturulur ve vidalar bu bolşuklara yerleştirilir. Bu tedavinin ilk kısmının başlangıç ve bitiş evresini bizlere göstermektedir. Bunun ardından yaklaşık olarak 1 ile 2 ay arasında bekleme süresine geçilecektir. Bunun nedeni ise çene kemiğine yerleştirilecek olan implantların kemikleşme sürelerinin ve vücut ile uyum sürecinin tamamlanması içindir. Bu sürenin geçilmesinin ardından son evreye de geçilmiş olur. Eyüp implant merkezi, kişilerin eksik dişlerle daha fazla yaşamamalrı için tedavinin sonlanmasına kadar olan sürede onların istekleri üzerine geçici diş protezleri de uygulamaktadır. Bu sayede kişiler daha fazla psikolojik olarak sarsılmamış oluyor. İkinci aşamada istek üzerine takılan geçici protezler sökülür ve yerin hastanın ömür boyu kullancağı diş protezleri takılır. Bu protezler tamamen ithal içerikli olup kırılmalara, sararmalar ve aşınmalara karşı dayanıklıdır. Bundan dolayı kişilerin uzun süre kullanacakları bir diş yapısını bizlere sunmaktadır.

İmplant tedavisinin sonlanmasının ardından kişiler gündelik hayatlarında daha özgür ve kendine daha güvende hissedecek şekilde devam ederler. Tedaviden önce dişlerinizin renk tonu belirlenecek ve bu tonda protezler sizin için özel olarak üretilecektir. Son aşamada sizlere uygulanan diş protezleri görünüş ve fonksiyon bakımından ana dişlerinizden farksızdır. Bu nedenden dolayı üçüncü şahıslar size baktığında dişlerinizin protez olduklarını asla farkedemezler. Siz ise gülüşlerinizi etrafa saçarken asla endişe duymazsınız çünkü diş estetiğiniz oldukça iyi bir düzeydedir. Tedavi boyunca doktor tavsielerine harfiyen uymanız gerekiyor. Çünkü tedavi süresinde yaşayacağınız herhangi bir rahatsızlık implant yöntemin olumsuz sonuçlanmasına ya da tedavinin gecikmesine neden olabilmektedir. Zaten zorlu ve uzun bir tedavi sürecinde olacağınız için doktorunuzun tavsiyelerine uymalı ve kesinlikle ağız bakımınıza gereken önemi göstermelisiniz.

Eyüp implant merkezi uzman doktor noktalarında sizleri güler yüzlü kişiler karşılayacak ve uzman ekipler eşlik edecektir. Tedaviniz boyunca gerekli olan tam steril cerrahi odalar size sunulacak ve tedavinin gidişatını olumsuz yönde etkileyecek her şey ortadan kaldırılacaktır. Kişilerin ödemede zorlanmamaları ya da maddi olanaksızlıklardan dolayı tedavileri geciktirmelerini önlemek adına, en uygun fiyat garantisini sunmakta ve de taksitlendirilmiş ödeme seçenekleriyle sizlere yardım etmektedir. Sizin yapmanız gereken ise tedaviye başlayıp doktor tavsiyeleri doğrultusunda tedaviyi tamamlamaktır.

Bir önceki yazımız olan Esenyurt İmplant başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.