damak diş
Damak Diş
güngören implant diş yapan doktor
Güngören İmplant
gaziosmanpaşa implant diş yapan doktor

Gaziosmanpaşa İmplant Diş Merkezi 0212 288 23 24

Gerek çevresel ve ihmaller gerekse kalıtsal nedenlerden dolayı birçok insanımız diş kayıpları yaşamaktadır. Gaziosmanpaşa vidalı diş yapan devlet hastane kliniği hekimi tavsiye içindeki yerleri etrafındaki kayıplarının neden açtığı etkiler ise sadece ağız içerisinde yer alan diş dizisine yönelik olmamaktadır. Diş kayıpları yaşayan kişilerde diğer dişlerin birbirine baskı yapması sonucu çapraşıklıklar ya da farklı konumlaşmış dişler meydana gelebilmektedir. Tabi bu durumların devamında da yeni diş eksilmeleri oluşacaktır. Diş kayıplarının olası nedenlerine bakacak olursak genetik nedenlerin dışındaki çoğu sebep ihmallerden kaynaklanmaktadır. Çünkü dişlerimizle gün içerisinde birçok besin çiğnemekte ve dişlerimizin arasına bazı besin artıkları birikmektedir. Bunun gibi biriken besin artıkları eğer dişlerden arındırılmazsa, kişilerin karşı koyamayacakları düzeyde ağız kokuları meydana gelecektir. Temizlenmeyen bu artıklar zamanla da dişlerde çürümeye neden olacağından bu noktalarda diş kayıpları yaşanacaktır.

Diş kayıpları yaşayan kişilerin sıkıntılarını çözmek adına geliştirilmiş olan tedavi yöntemlerinden birisi de implant merkezleri uygulama yöntemidir. Bu yöntemde kişilere yapay diş kökleri yerleştirilir ve bu yeni diş köklerine protez diş uygulaması yapılır. Diğer tedavi yöntemlerine göre uzun olan bu tedavi yöntemi ülkemizde farklı noktalarda yapılmaktadır ve yüksek başarılar elde edilmektedir. Bu noktalardan bir tanesi de İstanbul’ da faaliyet gösteren Gaziosmanpaşa implant merkezleridir. Bu merkezlerde implant tedavisi titizlikle hastalara uygulanmaktadır. Herkesin merak ettiği bu tedavi yöntemi halk arasında vidalı diş olarak bilinmektedir. Çünkü bu tedavide hastaların çene kemiklerine implant adı verilen vidalar yerleştirilerek tedaviye başlanmış olur. Bu vidaların vücuttaki görevi eksilen dişlerin diş kökü görevini üstlenmektir. Bahsedilen tedavi iki aşamalı olarak gerçekleştirilmektedir. Tedavinin birinci aşamasında hastanın çenesinin röntgen grafikleri çekilecektir. Çünkü yerleştirilecek olan vidalar doğal olarak bir boyutu var ve çene kemiğinin boyutuyla bu vidaların oranının uyumlu olması gerekiyor. Eğer yapılan tetkikler sonucunda herhangi bir sorun çıkmazsa tedaviye çok kısa bir zamanda başlanacaktır. İlk aşamada hastanın ağız içerisinde bulunan eksikliğin olduğu bölgeden çene kemiğine ulaşılır ve çene kemiğinde vidanın sığabileceği boyutta bir delik açılır. Bu deliğe yerleştirilen vida daha sonra dikiş yardımıyla kapatılır ve ilk aşama böylece tamamlanmış olur. Eğer bu aşamada dilerseniz doktorunuzdan geçici protez uygulaması da talep edebilirsiniz.

Gaziosmanpaşa implant diş merkezi doktoru ile ilk aşamasını atlattığınız tedavide ikinci aşamaya geçmek için 2 aylık bir süre boyunca beklemeniz gerekmektedir. Bunun amacını merak diyorsanız söyleyelim. Çene kemiğine yerleştirilen vidaların kemikle uyum sağlaması ve kemiğin bu vidaları sararak kemikleştirmesi gerekmektedir. Bu süreç bundan dolayı biraz uzun sürmektedir. İkinci aşamaya gelinceye kadar hastaların çok dikkatli olması gerekmektedir. Yaşanabilecek herhangi bir diş ya da diş eti rahatsızlığı hastalığın tedavi süresini uzatacağı gibi olumsuz bir şekilde sonuçlanmasına da neden olmaktadır. Bundan dolayı doktor tavsiyelerini göz önünde bulundurmalı ve ağız, diş bakımıza gereken önemi vermeniz gerekmektedir. İkinci aşama ise hastaların büyük heyecanla beklediği ana yöneliktir. Bu aşamada herhangi bir komplikasyon olmamasından sonra hastaya kalıcı dişleri takılır. Hastanın sahip olacağı bu dişler aşınmaya ve renk bozulmalarına karşı dayanıklı olacak şekilde özel olarak üretilmiştir. Dişlerinizi doğal renginin tesbitinden sonra üretilen bu protezler, diğer dişlerinizden farksızdır ve kolay kolay siz söylemediğiniz sürece başkaları tarafından farkedilmez.

Gaziosmanpaşa implant diş yapan doktorlar imkanlarından yararlanırken sizlere en uygun fiyat seçenekleri de sunulacaktır. Sosyal Güvenlik Kurumu tarafından karşılanmayan bu yöntemin tüm masrafları size ait olacağından dolayı burada kurumlar sizlere yardımcı olmak adına böyle bir imkanın yanı sıra taksitle ödeme seçeneğini de siz değerli insanlara sunmaktadır. Tedavi sonrasında sahip olacağınız yeni dişler ise size aşırı bir özgüven verecek.

Bir önceki yazımız olan Fatih İmplant başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.