gaziosmanpaşa implant diş yapan doktor
Gaziosmanpaşa İmplant
protez diş nasıl yapılır
Protez Diş Nasıl Yapılır ?
güngören implant diş yapan doktor

Güngören İmplant Diş Merkezi & Adres Tel: 0212 288 23 24

İstanbul birçok şehirden ve ülkeden insanı ağırlayan bir ilimizdir. Bunun nedenlerinin birinci sırasında yaşam şartları gelmektedir. Güngören hastanesi implant diş yapan doktor tavsiye yerleri birçok farklı sektörde iş ve hizmet imkanı sunan bu şehir birçok insanı kendisine cazibeyle bağlamaktadır. Öncelikle şunu söylemek gerekir ki İstanbul ülkemizin doğu kesimleri başta olmak üzere birçok noktadan insanı kendisine sağlık konusunda çekmektedir. İstanbul’da yer alan birçok sağlık kuruluşu sayısız hizmetleri ve başarılı karosuyla beraber insanları kendisini tercih etmesi konusunda yeterli olmuştur. İstanbul’ da yer alan sağlık hizmetlerinden birisi de diş eksilmelerinden şikayet edilen kişilere yönelik geliştirilen implant tedavi yöntemine dayalı olarak yapılmaktadır. Birçok bölgesinde bu kurumlarla karşılaşmak bizler için mümkündür. Güngören`de implant yapan doktorlar 24 saat açık şekilde hizmet veren Güngören implant diş merkezinde, bu uygulama başarılı şekilde yapılmaktadır ve gerek İstanbul gerekse çevre illerden birçok insan tedavi amaçlı gelmektedirler.

İmplant merkezleri tedavisi halk arasında vidalı diş olarak bilinmektedir. Bunun nedeni ise tedavi süresinde hastaların çene kemiklerine yerleştirilecek olan vidaların bulunmasıdır. Titanyumdan yapılan bu vidalar, kişilerin çene kemiğine yerleştirilirken diş kökü görevini üstlenmesi amacıyla yerleştirilmektedir. Başarılı sonuçlar alan bu firmanın başarı oranı neredeyse yüzde yüze yakındır. Tamamen yurt dışından ithal olarak getirtilen ürünlerle yapılan yapay diş kökü tedavisi, tedavi süresinin bitmesiyle beraber kişilerin diş dizisinin estetik görünümünü adeta baştan yaratmaktadır. Tedavi iki aşamalı olarak gerçekleşmektedir. Güngören implant diş merkezine başvuru yaptığınızdan itibaren öncelikle sizlere bazı ultrason grafikleri çekilecektir. Çünkü çene kemiğinize yerleştirilecek olan vidalarla çene kemiğinizi boyutları arasında doğru bir orantının sağlanması gerekmektedir. Bazı hastalarda diş eksilmelerinden dolayı meydana gelen kemik erimeleri, bu tedavinin başlama süresini geciktirmektedir. Çene kemiğini güçlendirici bazı tedavilerle, uygulamaya hazır hale getirilen hastalar kısa bir sürede tedavinin ilk aşamasına geçerler . Bu ilk aşamada hastanın diş eksilmesinin olduğu damak kısmından çene kemiğine ulaşılır. Çene kemiğine ulaşılmasının ardından da vidaların girebileceği büyüklükte alanlar hazırlanır. Bu alanlara yerleştirilen vidalar daha sonra dikiş yardımıyla kapatılır. Bu işlemin ardından sizlere herhangi bir uygulama yapılmaz ve en fazla 3 aya kadar süren bir bekleme süresine girersiniz. Neden bekleyeceğinizin cevabı ise; çene kemiğinize yerleştirilen bu vidaların kemikleşmesinin sağlanması için belirli bir zamana ihtiyaç duyulmasıdır. Kemikleşen implant daha sağlam bir yapıya bürüneceğinden dolayı dişleriniz hiç olmadığı kadar da sağlam bir yapıda olacak. Eğer hastalar isterse kuruluşlar tarafından onlara bu 3 ya da 4 aylık süre zarfında kullanabileceği geçici diş protezleri uygulanacaktır.

Bekleme süresinin ardından tekrar çağrıldığınız da kesinlikle büyük umutlarla gideceksiniz sağlık kuruluşlarına. Çünkü ikinci aşamada yani son aşamada artık kalıcı dişlerinize kavuşacak ve korkulu rüyalarından kurtulmuş olacaksınız. Bu evrede eğer geçici protezler takılmışsa doktor tarafından bunlar sökülür ve yerlerine kalıcı dişleriniz takılır. Sahip olacağınız yeni dişleriniz hem renk atmalarına hem de aşınmalara karşı dirençli ithal bir diştir. Bu dişler çene kemiğinde tutunmuş olan implantlara sabitlenir ve tedavi sonlandırılır. Bu sürecin ardından yeni dişlerinizle beraber anında normal hayatınıza dönebilirsiniz. Ama bu evreden sonra sağlığınız ve diş estetiğiniz için diş bakımlarını eksiksiz bir şekilde yapmanız ve görünümünüzü korumanız gerekmektedir. Sosyal Güvenlik Kurumu’ nun ülkemizde bu tedaviyi karşılamaması insanları biraz geri çekmektedir. Masrafları kendilerinin ödeyeceğini bilen kişiler bu tedaviden kaçarken Güngören implant merkezi sizlere en uygun fiyat için çabalamaktadır. Ayrıca kişilerin sağlıklarına kavuşurken maddi konularda sarsılmamaları adına da taksitlendirilmiş ödeme imkanları sizlere sunulmuştur. Yepyeni ve ışıldayan bir diş ile gülümsemek sizler için bu kadar kolaydır.

Bir önceki yazımız olan Gaziosmanpaşa İmplant başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.