implant üstü diş
İmplant Üstüne Hangi Protez Diş
Beyaz Diş Teli Fiyatları
şişlide implant diş yapan hekim

Şişli İmplant Diş Merkezi – Tel 0212 288 23 24

Diş kayıpları yaşamış olan kişiler elbetteki çevrenizde vardır. Şişli vidalı diş hastanesi yerine devlet doktoru tavsiye yapan kişilere baktığınızda göreceğiniz şey belki elleriyle ağızlarını kapatarak konuşmaları belki de gülmekten ve hatta konuşmaktan uzak durmalarıdır. Gelişen tıpla beraber artık bu insanların sayısı gün geçtikçe azalacaktır. Diş eksilmelerini ve diş eksilmelerinin etkilerini ortadan kaldırmaya yönelik geliştirilen yöntemlerin tamamı şuan için ülkemizde uygulanmaktadır. Uzman diş hekimlerince uygulanan bu yöntemlerde başarı oranı ülkemizde çok yüksektir. Bundan dolayı ülkemiz sınırları içerisinde diş hastaneleri ve diş tedavi merkezlerinin sayısı her geçen gün artmaktadır. Geliştirilen tedavi yöntemleri ise fazla ve de kullanışlı diyebilecek düzeydedir. Diş hekimleri tarafından geliştirilen implant tedavi yöntemi, eski protez diş tedavilerinin bir anda önüne geçmiştir. Çünkü bu tedavideki başarı oranı ve sağlamlık, diğer tüm tedavilere göre kat ve kat daha fazladır. Ülkemizde yer alan Şişli implant diş yapan doktorlar ve merkezler, bu hizmeti sunan ender ve saygın kuruluşlardan bir tanesidir.

Diş eksilmelerinden dolayı başvurabileceğiniz bu sağlık merkezlerinde sizler için bu tedavinin uygulanıp uygulanamayacağının anlaşılması adına belirli testler sunulacaktır. Tedavinin birincil ve en önemli şartları arasında ise çene kemiğinin sağlıklı ve erimemiş bir yapıya sahip olmasıdır. Eğer bu durum göz önüne alındığında herhangi bir sorun ortada yoksa tedavinin iki aşamalı kısmından birincisine başlanılabilir. İlk aşamada hastanın diş eksilmesinin olduğu kısımda bir cerrahi operasyon yapılacaktır. Bu operasyonla beraber küçük bir kesik yardımıyla çene kemiğine ulaşılacak ve o bölgeye implant merkezleri içinde yapay kök adı verilen vidaların yerleşeceği boyutta bir alan açılacaktır. Bu işlemin tamamlanmasının ardından da tedaviye ara verilir. Bu ara verilmesindeki sebep ise çene kemiğinin içerisinde konuşlanmış olan implant vidaların vücut tarafından adaptasyon sürecine sokulması ve bu vidaların kemikleşmesinin sağlanmasıdır. Şişli implant diş merkezi ile başlanan tedavilerde bekleme süreci hastadan hastaya değişmektedir. Ama genel olarak bir ortalamadan bahsedecek olursak 1 ile 2 ay arası bir bekleme süreci bu tedavide mümkündür. Ayrıca tedavi sürecinde hastaların geçirebilecekleri herhangi bir diş ya da diş eti rahatsızlığı, tedavi süresinin uzamasına neden olacaktır. Bekleme süresinin bitmesiyle beraber hastaların merakla beklediği son evreye geçilmiş olur. Belirli aralıklarla doktor kontrolüne gitmeniz gereken bu tedavide dişlerinizdeki renk uyumunu sağlamak amacı ile diş tonu testi yapılacak ve tedavi sonucunda sizlere takılacak olan protez dişler bu testin sonucundaki tonda yapılacaktır. Son aşamaya kadar dilerseniz doktorunuz size geçici bir diş protezi de sağlar. Uyum sürecinin sorunsuz bir şekilde atlatılmasının ardından hastalara ömür boyu kullanma imkanı sundukları kalıcı protez uygulaması yapılır ve tedaviye burada son verilir. Kişiler bu tedavinin uygulanmasının ardından hemen ayna karşısına geçmekte ve fark var mı diye göz gezdirmektedirler. Ama ton uyumunun muazzam uyumu karşısında farkı onlarda zor anlayabilmektedirler. Özel olarak yapılan bu protez dişler su ve asite karşı aşınma için dirençli ve de sararmalara karşı da oldukça dayanıklıdır.

Şişli implant merkezi ile sahip olacağınız yeni dişlerinizle birlikte etrafınıza gülücükler saçmaktan ve sosyal hayatınızda iyi vakit geçirmekten asla vazgeçmeyeceksiniz. Ama bu evreden sonra dişlerinizin bakımına daha fazla dikkat etmelisiniz. Çünkü uzun süreli bir tedavi süresiyle sahip olduğunuz bu dişleriniz, tekrar bir sorunla karşılaşırsa belki eskisi kadar şanslı olamayabilirsiniz. Bu tedavi yönteminde şu ana kadar büyük bir yan etkiyle karşılaşılmamıştır. Sadece yapay diş kökü görevini üstlenecek olan vidaların çene kemiğine yerleştirilmesinin ardından bazı hastalarda o günün akşamı küçük çaplı ağrılar meydana gelmiş ve bu ağrılar da küçük dozdaki ilaçlarla giderilebilir nitelikte olmuştur.

Bir önceki yazımız olan Sultangazi İmplant başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.