zirkonyum diş fiyatları
Zirkonyum Diş Fiyatları
Porselen Diş Nasıl Yapılır ?
zeytinburnu implant diş yapan doktor

Zeytinburnu İmplant Diş Yapan Hekimler

Dişlerdeki görünüş ve işlev bozukluklarına yönelik implant yapan yerler ile şuan ülkemizde uygulanmakta olan bir çok tedavi yöntemi bulunmaktadır. Zeytinburnu implant diş yapan klinik doktoru hastanesi yeri tavsiyesi içinde dişlerdeki çapraşıklıkların giderilmesi, dişteki renk kayıplarının giderilmesi ya da diş eksilmelerine yönelik gerçekleştirilen bu tedavilerde en etkilisi yapay diş kökü yani implant tedavisidir. Yurt dışında, bilim adamlarının yıllarca süren araştırmaları neticesinde ortaya konan bu tedavi yöntemi, ülkemize gelmesiyle birlikte birçok kişi tarafından tercih edilmiştir. Bunun nedenlerine bakacak olursak da tedavi sonrasında kişilerin sahip oldukları dişlerin sağlam ve de kullanışlı olduğunu görebiliriz. Her ne kadar uzun süreli bir tedavi süresine sahip olsa da bu tedaviye olan talep hiçbir zaman azalmamıştır. Ülkemizde bu tedavinin uygulanmasında bir merkez görevi üstlenen İstanbul ilimizde birçok hasta Zeytinburnu implant diş merkezi ile şikayetlerinden kurtulmuştur. Bu tedavinin hangi kişilerde uygulanacağı konusundaki meraklar her geçen gün artmaktadır. Bu tedavide aranan şart şudur. Çene kemiğinize vidaların yerleştirileceği için, bu vidaların boyutunu çene kemiğinizin karşılaması gerekmektedir. Eğer çene kemiğiniz bu boyutları karşılayabiliyor ve vidaların etken maddesi olan titanyuma herhangi bir alerjiniz yoksa bu tedavi için uygunsunuz demektir. Hangi yaş aralıklarında yapılacağına dair meraklarınız varsa da şunu söylemeliyiz. Kemik gelişimini tamamlamış olan tüm hastalarda bu tedavi yöntemi kolay bir şekilde uygulanabilmektedir. Yani herhangi bir alt ya da üst yaş sınırı bu tedavide söz konusu değildir. Diş eksikliklerinden kurtulmak ve hem fonksiyonel hem de estetik bir diş dizisine sahip olmak isteyen herkes bu tedaviden faydalanabilir.

Zeytinburnu implant merkezi ile yaptıracağınız tedavilerde iki aşamalı bir durumla karşılaşırsınız. Sağlıklı çene kemikleriyle beraber başlanan tedavinin ilk aşamasında implant adı verilen vidalar çene kemiğine yerleştirilmesi gerekmektedir. Çene kemiğinin damaktan küçük bir kesitle açılması ve bu işlemlerin yapılabilmesi için de tam steril bir cerrahi müdahale alanı gerekmektedir. Çene kemiğine ulaşılmasından sonra yapay diş köklerinin sığabileceği boyutlarda bir alan bu kemiklerde oluşturulur ve vidalar da uygulanır. Daha sonra ilk aşama sonlandırılır ve damağınıza küçük bir dikiş atılması uygun görülebilir. Tüm bu işlemlerin ardından yapay diş köklerinin kemikleşmesi ve titanyumun vücut tarafından adaptasyon sürecine sokulması için belirli bir süre tedaviye ara verilir. Bu verilen arada sizlerin diş bakımlarınıza ara vermeden sürdürmeniz gerekmektedir. Sert ve kabuklı cisimleri ısırmaktan da uzak durmalısınız. Bazı hastalar implantların zarar göreceği endişesiyle diş fırçalamalarına ara vermekte ya da tedavinin yer aldığı kısmı fırçalamamaktadır. Ama bu yanlış bir davranıştır. Çünkü tedavi sırasında geçirebileceğiniz ve diş eti ya da dişinizle alakalı bir rahatsızlık tedavi sürecini olumsuz yönde etkileyecek ve uyum süresi için beklenen bu zamanı daha uzun sürelere çıkarabilecektir. Bunun haricin de implant uygulamasının yapıldığı ilk gece bazı hastalarda çok şiddetli olmamak kaydıyla çenede ağrılar oluşmuştur. Doktorunuz her durumu değerlendirerek sizlere bir ağrı kesici önerecek ve bu ilaçlarla bu ağrıların önüne geçeceksiniz.

Uyum sürecinin ardından merakla beklediğiniz an gelir ve artık kalıcı dişlerinize kavuşmanız gerekmektedir. Bunun için çene kemiğinize yerleştirilen vidalara kalıcı diş protezlerinin yerleştirilir ve tedavi süreci burada son bulur. Bundan sonra ise sizin üzerinizdeki sorumluluk yeni dişinize en iyi şekilde bakmak ve gerekli özeni göstermekten yana olacaktır. Sosyal Güvenlik Kurumu’ nun karşılamadığı bu tedavi yöntemini kendi imkanlarınızla yaptırmanız gerekiyor. Maddi olanaksızlıkların size engel olmaması ve sağlığınıza daha erken kavuşmanız için Zeytinburnu implant diş kliniği sizlere en uygun fiyat garantisini sunmakta ve sizlere taksitli bir şekilde ödeme kolaylığı sunmaktadır. Bu aşamadan sonra da artık sağlıklı gülüşler saçmanıza hiçbir engel kalmayacaktır.

Bir önceki yazımız olan Üsküdar İmplant başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.